No es pot negar que SL ofereix una sèrie de recursos positius per a algunes matèries. Així, per exemple, pot visitar-se alguns projectes creats que poden ajudar a comprendre d'una manera més amena, alguns conceptes:
- Geografia, Cultura Clàssica o Llatí:
- Biologia, Química, o Ciències de la naturalessa:
Projecte Genome:
Projecte Genome:
L'erupció d'un volcà:
- Geografia, Cultura Clàssica o Llatí:
Visita a l'antiga Roma
- Per què emprar SL dins el camp educatiu?
El següent text, reproduït de EL PAIS, és una bona justificació;
La Fundación MacArthur encargó un estudio sobre cómo debería ser la educación en el siglo XXI. Son valores que el actual sistema no puede dar sin los medios digitales.
1. Jugar: experimentar con lo que nos circunda.
2. Actuar: adoptar identidades diferentes.
3. Simulación: interpretar y construir modelos dinámicos del mundo real.
4. Apropiación: asumir una idea y reconvertirla en material multimedia.
5. Multitarea: rastrear el entorno y cambiar de objetivo si se necesita.
6. Conocimiento distributivo: interactuar con herramientas para distribuir nuestro saber.
7. Inteligencia colectiva: reunir información y compararla con otros para un objetivo común.
8. Sentido común: evaluar la credibilidad de las diferentes fuentes.
9. Transmediática: seguir las corrientes de historias e informaciones a través de múltiples modalidades.
10. Conexión: buscar, sintetizar y distribuir.
11.Negociación: moverse entre la diversidad de grupos, respetando perspectivas múltiples.
La Fundación MacArthur encargó un estudio sobre cómo debería ser la educación en el siglo XXI. Son valores que el actual sistema no puede dar sin los medios digitales.
1. Jugar: experimentar con lo que nos circunda.
2. Actuar: adoptar identidades diferentes.
3. Simulación: interpretar y construir modelos dinámicos del mundo real.
4. Apropiación: asumir una idea y reconvertirla en material multimedia.
5. Multitarea: rastrear el entorno y cambiar de objetivo si se necesita.
6. Conocimiento distributivo: interactuar con herramientas para distribuir nuestro saber.
7. Inteligencia colectiva: reunir información y compararla con otros para un objetivo común.
8. Sentido común: evaluar la credibilidad de las diferentes fuentes.
9. Transmediática: seguir las corrientes de historias e informaciones a través de múltiples modalidades.
10. Conexión: buscar, sintetizar y distribuir.
11.Negociación: moverse entre la diversidad de grupos, respetando perspectivas múltiples.
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Pot ser a qualcú li resulta estrany conjugar SL i Resolució de Conflictes. Sens cap dubte, la resolució de conflictes és una activitat més quotidiana del que sembla, i potser, tenint en compte que caldria educar també a agents per a la resolució de conflictes, SL pot convertir-se en un lloc novedós on poder desenvolupar aquesta tasca.